Huomenta maailma!
Kokeilen nyt Vuodatus.netiä, ihan vain koska voin. Vähän pelottaa tämä niin sanottu rikas tekstieditori, mutta toivottavasti se toimii myös koulutettavan ympäristössä.
maanantai, 14. joulukuu 2015
Huomenta maailma!
Kokeilen nyt Vuodatus.netiä, ihan vain koska voin. Vähän pelottaa tämä niin sanottu rikas tekstieditori, mutta toivottavasti se toimii myös koulutettavan ympäristössä.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.